Onsdag.

Ja, vet inte vad jag ska skriva men känner mig ändå tvungen till att skriva lite. .
Började praktiken igår, är på DjurMagazinet.
Ja då kan jag ju förklara vad jag gjorde igår :
På morgonen : Matade alla djuren.
Rensade till fåglarna.
Rensade några 3 burar.
Bytte flug äckelgrejs.
Fyllde på varor som kommit.
Började rengöra akvarium.

Självklart gjorde jag inte allt det där själv, Jasmine (eller hur hon stavar sitt namn:P ) var också där. Hon har visst varit där i 4 veckor och ska vara där 4 veckor till.

Ja idag gjorde vi inte så mycket mer.. Ja på morgonen så matade vi djuren då.. Sen fortsatte vi med de akvarier som vi inte gjorde igår.. Efter de tog vi lunch och sen så behövde vi bara fronta butiken och sen så fick vi gå, fanns inget att göra.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0