Fredag

Ja de senaste dagarna har det varit fullt upp.
Cheferna skulle ju kommit i onsdags men det gjorde dom inte förrän jag hade fått sluta.. Så igår och idag har dom kört med en ;D haha.. Ja, jag kan ju förklara lite om vad jag gjorde igår då..
På morgonen så matade vi djuren då. (jag och Jasmine) Sen så fick vi gå in i lagret och fixa lådor med hundburar och sen bygga upp en av varje storlek så att kunderna skulle kunna se hur dom ser ut å så :)
Sen så fick vi bygga upp många många kattlådor, var väl närmare 20 st.
Sen så blev det att klättra kring taket för vi skulle ordna transportburarna. Då blev det att vi byggde 5 såna också :P
Efter det så blev det att fixa plats i lagret för de saker som cheferna sorterade bort å vad fan dom nu höll på med :P hehe
Sen så kommer jag inte ihåg om vi gjorde så mycket mer än de.. Jo vi rensade några akvarium också tror jag.

Ja och sen dagens jobb då..
Mata djuren på morgonen.
Städa kaninernas burar..
Sen kommer jag inte ihåg i ordning men sen så städade jag några akvarium och Jasmine dammsög under akvaiumen :)
Sen så dammtorkade vi där vars alla hundmataskålar är. Då blev vi lite suriga ^^ hahah
Ja sen fick vi göra nå med nå lappar å shit.. Hade inte så mycket att göra sen efter lunch..
Paketerade om några akvarium och jag och Jasmine hade det värre roligt när vi skulle lyfta dom där lådorna och sätta dom fint :D haha.. Gud vad vi fick skratta.. Men så kan det gå när man har ett stort Ärsle! :D Ja, jag skrev med Ä! :D haha . det är de som är ett av de roliga :P
Ja men sen tyckte dom att vi blev för svamliga och klockan hade blivit 17 så vi fick ta helg :) Sköönt

Nu är jag helt jävla slut i ryggen.. funderar på om jag ska låta Robin knäcka den åt mig och se om den blir bättre .. :P
haha..
Nä men nu orkar jag inte skriva nå mera, börjar bli så trött .. :P
ska bara kolla blocket och aftonbladet som jag brukar, sen ska jag se film ;) heheh

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0