........................

Ja nu är jag i Piteå igen :) Åkte ju 07.20 och var framme 10.40 :P Var jobbigt att stiga upp så tidigt men pigg blev man sen när man skulle gå in i duschen.. Elementet hade lagt av så det var svinkallt där inne, så det blev bara en snabbdusch :) Ja när man kom fram till busstationen här i Piteå så mötte Elin mig :) Var ganska länge sedan hon och jag träffades.. Vi gick igenom några affärer men jag hittade typ inget.. Var så förvirrad för jag fattade inte vars fan jag var, vilse brukar det kallas XD haha
Sen så hittade jag en sjal (eller hur de nu stavas).. Tror att det är en i alla fall XD haha, är helt ute och cyklar när det gäller kläder å shit :P Nå i alla fall, den var då typ grå och hade svartja stjärnor typ broderat eller nå sånt :P Jätte fräsig ;D haha
Sen gick jag och Elin å fikade någonstans vars de nu var :P Elin åt nån bakelse som jag inte fattade vad det var och jag tog det vanliga - en bit kladdkaka ! ;D *mums*
Sen satt vi där och pratade och hade kul :) Vi skrattade som grisar :D


Nä, nu orkar jag inte skriva mer :P


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0