FREDAG

Är nu hos mamma en sväng så jag passar nu på att blogga en sväng medans jag kan :p
Kom hit till mamma igår, Fredrik fick stanna hemma för att mata katterna och elda i huset.. Tror han inte var så sugen annars heller på att komma med hit ;) haha.

Vad har hänt den senaste tiden då? Inte nå mycket i alla fall. Varit på skolan och plågat mig själv i princip, varit hemma och umgåtts med Fredrik :) förra veckan på onsdag så hämtade vi Kurt, en kinesisk nakenhund. Han är egentligen Emmas men nu så har jag och Fredrik blivit så kära i honom så vi ska köpa han av henne.. :)

Stortrivs i huset, är så skönt att kunna komma och gå precis hur man vill. Inga regler.. Man bestämmer själv vad man vill äta, man slipper äta sånt som man inte tycker om .. :) Ingen som säger åt en att sänka volymen när man har på för hög musik :D ja de är hur skönt som helst :)

Idag händer det nog inte så mycket, ska snart till banken och hämta ut pengar.. Ska ha pengar så att jag kan betala Kurt, sen lite extra ifall att de skulle krisa någon gång ;p ja, kommer nog ta ut 3-4 tusen extra, behöver nya skor också :p hehe..

Nå men.. Har väl inte så där jätte mycket att säga nå mer, ska nu ta och läsa lite bloggar som jag inte läst på evigheter och sen ska jag få mamma att börja åka med mig till banken så att de blir gjort någongång ;p

Ha de bra alla!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0