YEY, PENGAR!!

Idag får jag mina pengar, eller dem ligger nog så fint där på mitt konto ;D Ska redan idag sprätta iväg lite pengar :P haha..

blev inge bloggande för min del igår.. Hicham ringde på morgonen och sa att han ville att man skulle jobba, så jag hade 15 minuter på mig att klä på mig , äta och ta mig till Galne Hassan.. Men jag var där först efter 45 minuter, dem fick då allt vänta när han ringer bara sådär.. :P
Nåja, satt där från halv elva tills halv sju när ja skulle stänga.. Eller det var inte bara jag, Mari, min lillasyster var också med mig där hela dagen.. Var en jävligt tråkig dag kan jag säga..
Var hemma vid efter sju någongång.. Sen så ringde Nadja, så jag for ut med henne.. Senare så for vi hem till Jalal och Simal när dem stängt Waressi.. Fick skratta en hel del faktiskt :P haha.. Jag och Nadja stod och sjöng på deras balkong :P haha.. Sen kom Jalal och Simal ut och sjöng på deras språk, så vi hade en liten sång tävling xD haha

Ja... Har nyss kommit från duschen och ska ta och fara ut på "stan" och inhandla lite grejer. hoppas på att farmor kan komma med me sin bil, känner mig lite lat idag xD haha

Här är lite saker jag tänkt köpa idag:
* En huvtröja.
* Förhoppningsvis ett par jeans, men blir nog att köpa ett par i Haparanda.
* Skor
* Kattsand
* Sen får man se om man fäster blicken på något man verkligen vill ha, hahaha..


Nu ska jag ta och klä på mig, sminka mig och dra ut.. :P

skriver kanske senare om jag har tillgång till dator :P heippa

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0