TRÖTTER

Nu börjar jag känna av att jag bara har sovit i två timmar... usch usch.. Ögonlocken är som sandpapper.. Vill ut och göra något... Få lite frisk luft.. Röra på fläsket .. haha..

Mommo ringde mig idag, alltid lika kul när hon ringer :) Vi bestämde att vi skulle träffas på söndag.. :) Såå man får ju se vad man hittar på .. Blir nog de vanliga, sitta vid köksbordet med gott fika och prata.. :)

Verkar nu som att jag ska ut nu och vara med Nadja och Sofia, vet inte riktigt vad Nadja snackade om när hon ringde.. :P så nu ska jag byta till en varmare tröja och sen vänta på att Nadja ringer upp så att jag får veta vad vi ska göra .. :P

heippa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0