SÖNDAG

Hade det lite trevligt igår kväll :) eller i natt eller vad man ska säga?! :/ haha

Nå men, Nadja och jag gick och skulle hämta en pizza från Waressi, och då står de en snygg kille där.. :P Nadja skuumade och skulle ha hans nummer å så.. Det slutade med att vi gick tillbaka dit efter att vi ätit pizzan och så frågade hon efter han nummer osv... :) Dem var värre trevliga så vi for hem till dem sen på kvällen :) Jalal och Simal heter dem som vi var hos :)
Ja, Nadja hade trevligare än mig hos dem, de kan man lugnt säga.. :P Men jag och Jalal hade trevliga diskutioner om rasism, turkiet, Haparanda, förhållanden, osv.. det var så mycket vi diskuterade om så huhuh... :)

Var hemma först vid halv 4 .. fyfan vad ont i benen jag hade :/ måste börja träna.. måste bara komma på något som är roligt, jag tycker träna är det tråkigaste som finns.. :P

Ja, man gick då och sov, men då fick man en MisseKisse i ansiktet.. hon skulle trycka sin blöta nos i ansiktet på mig och spinna i mitt öra å en massa.. Till slut så la hon sig ner och sov med mig, och har inte lämnad min sida förrän jag vaknat :)
har sovit skitdåligt.. känner mig sjuk .. :/ usch

men nu ska jag leta upp en bild.. heippa

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0