SISTA DAGEN PÅ MITT SOMMARLOV....

Ja, hur har jag tillbringat min sista dag av mitt sommarlov? Jo, jag har legat i soffan och sett tv... Varit bakis och har gått i pyjamas byxor.. så yes, jag har tagit till vara på den här dagen!

Satt igår och gjorde typ ingenting, men sen så sms:a Mari och fråga om jag ville komma med till Piteå cruising, och det säger man ju inte nej till! :D Så jag fixade till mig och gick sen ut när dem hämtade upp mig :) Det var Mari, hennes Henke och Andreas som skulle dit :)
Måste säga att jag hade väldigt roligt! Måste göra om det fler gånger! Och en till sak, Henkes bil är fan den skönaste bilen man kan sova i ! :D Jävlar, de är en MVGare !!
Sen när man kom hem vid 5 på morgonen, då var de bara att sätta sig i telefon, för jag hade lovat Magnus från Torshälla att ringa .. :P Så jag ringde och vi snackade i en halvtimme, lite mer kanske? Var väldigt trevligt iaf :)

Imorgon börjar skolan, och jag längtar! :) Hoppas jag får ett slappt schema, för då kommer jag att köpa mig en hundvalp! :) Skiter blanka fan i vad farmor säger om att ha en hund här, jag behöver något att göra.. :P Men nu vet jag inte nå mer vad jag vill ha för hund, vill nästan ha en stor jävel :D
Någon som har nå förslag ? :D

Men men..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå och duscha tror jag .. :) Kanske skriver innan jag lägger mig :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0