SHOPPA OSV :)

Idag ska jag och shoppa å så .. :P Eller egentligen så är de inte till mig, de är till Misse.. Sen ska jag kolla efter nå kalkgrejs till akvariet, dem har tydligen för lite kalk i vattnet .. om jag fattat rätt :P
Ska kolla om de finns någon sån där ställning som kissen kan klösa på, måste såklart vara en billig eftersom jag inte har så mycket pengar kvar... Sen så var det en massa annat... Kommer fan inte ihåg.. :P Tänkte att jag ska gå förbi stadium och kolla om det finns någon huvtröja åt lilla mig .. :P är jätte sugen på en mysig röd huvtröja.. :P Vet inte varför just en röd, men är så sugen på de.. :P Eller så blir det en svart.. Äh , nu blir jag sugen på en massa färger, får se vad det finns för några :)

Robin har varit nyss och beställt ett nytt batteri till min dator.. Den kommer om 2 veckor.. :P fyfan vad skönt att få sitta vid sen egna dator :D all min musik och alla mina bilder :D fyfan... Vill inte vänta i 2 veckor!! :D :D :D har ju varit utan fanskapet i snart ett år ! :O

Nej, nu ska jag kolla på lunar lite och sen ska jag och göra nå annat tror jag .. :P

heippa!

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Nu sitter jag här och funderar på vad som skulle vara en upplevelse... din kommentar förvirrar mig. Damit

2008-08-13 @ 15:00:09
URL: http://fegon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0