SÅNA DÄR TIDSFÖRDRIV KREJJOR..

JAG
namn: Sandra
smeknamn: Sassa & Happis, säkert nå mer också .. :P
födelsedag: 17 Januari
födelseort: Kalix
uppvuxen i: Haparanda
bor: Kalix
ögonfärg: Blå
hårfärg: Blont med brunt underhår
pluggar: Gick första året på Handelsprogrammet, men har nu bytt till Naturbruks med inriktningen special ;)
familj: Mamma, 4 systrar och 2 bröder..

FAVORIT
färg: Lila & Svart
plats: Sängen eller framför tv:n :P
land: Vet inte
bok: Diana Gabaldon böckerna ! <3
spel: Tetris
drog: Hmm.. Godis kanske?
fordon: BMW! Merca går också bra :)
film: Save the last dance
djur: Hund
serie: Andra Avenyn
CD:  Lyssnar inte på CD
café: Brukar inte gå på Café :P
skor: Hmm... Det vet jag inte.. :P
aktivitet: Soooova!.. Mysa går också bra :D

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: När jag sminkar mig jo
gnälla: Det gör jag verkligen :P näe, gnäller om jag är missnöjd eller på dåligt humör :P
skrika: Bara om jag är sur eller blir rädd för nå
sova: Ja , klart, min favorit syssla :P
försöka vara annorlunda: Näe, vet inte..
klä dig i svart: jo
gå till kyrkan: Om jag måste så jo.. Men inte annars
gå i skolan: Inte än, men på måndag börjar jag ;)
röka: Huumm.. ska sluta me de .. :P
ljuga: Bara om jag verkligen måste..
hata folk: Johodå
lita på folk: Nej.

NÄR
läste du en bok senast: för någon dag sedan.
var du på konsert senast: Luleå kalaset :P
köpte du något senast: igår
kysste du någon senast: Någon vecka sedan.......... 

svor du senast: Någon sekund sen
sjöng du senast: För någon dag sedan med Nadja på Jalals balkong :P
klagade du senast: Nu
är det sommar: Verkligen inte... har väntat i över ett år på den nu...

VEM
saknar du: Jaaduu... ingen aning
vill du slå: Ojoj, där finns det en speciell person.... men annars finns det många andra...
kramade du sist: Hmm... lillasyster Moa kanske?
vill du prata med: .. spelar ingen roll, vi pratar ändå inte nå mer...
vill du vara som: Vet inte, någon som har tur :P
sårade dig sist: ojoj...
vill du bli galet full med: Någon man kan ha ruskigt kul med.. :P Om de är kille eller tjej vet jag inte, men om de är kille så måste de vara någon som man kan klämma på rumpan ;) haha.. skoja
gjorde dig riktigt glad senast: De där var en svår en... Men den som fick mig att skratta som ett as sist, de var syster Mari :)
fick du sms från senast: Nadja & Jalal, dem skickade samtidigt :P
ringde dig senast: Syster Mari :)
är vackrast på jorden: Hmmm.. Jag? haha.. skoja.. Vet inte..

HAR DU
förföljelsemani: Ibland :D
tvångstankar: Ibland jo :P
någon annan psykisk sjukdom: Att vara ruskigt äcklad av fötter, räknas de?
färgat håret: Japp
brutit några ben: Nej, men fått en spricka en gång
några piercings: Öronen, har haft i näsan och naveln..
egen dator: Ja, men funkar inte för tillfället, väntar på att batteriet ska komma ..
gjort bort dig rejält: Joho då! och jag vill dö bara jag tänker på de!
bra självförtroende: från och till
kysst någon: Yes sir!
rymt hemifrån: rymt och rymt :P
tuttat eld på nåt: räknas cigg? :Phaha

HUR
går du:
konstig :P
svarar du i telefonen: "Hallå"... Eller "Hej"
mycket pengar har du: Några tusen :P
ofta bäddar du sängen: Typ aldrig
ofta städar du: när det ser ut att behövas
många stör du dig på: Många...

TROR DU
att du kommer bli något: Vill bli veterinär :)
på gud: nä i helvete heller
på rymdvarelser: nope
att folk tycker om dig: Det får man väl fråga dem
på ett liv efter detta: hmm.. det är en svår fråga :)


ÄR DU
förstående:
Ja
öppensinnad: kanske
arrogant: näe?
osäker: Det beror på .. men ja, för de mesta :P
intressant: Njäe, inte så speciellt :P
hungrig: jo
smart: Lite :D
barnslig: Jo :D
liten: det beror på vad man tycker är litet , är 164 cm :)
rolig: näe, inte så värst :P
pratglad: Det beror på vem jag snackar med :P
frågvis: ibland
organiserad: japp!
hälsosam: Nej :P
blyg: Ja
lättförstådd: tro de :)
attraktiv: Mohahahaha
lättuttråkad: näe

ansvarsfull: Japp
vegetarian: Nej
arg: Arg och arg, men irriterad .. men glad samtidigt
respektingivande: ?
ledsen: vet inte
glad: Ja
svår: nej
positiv: från och till
bra på att ge komplimanger: nej

kär: Kär? vad är de?

VÄLJ
katt eller hund: Hung
vit eller svart: vit
varmt eller kallt:Båda, där kan jag inte bestämma mig
vatten eller land: Land
sex eller kyssar: Kyssar
telefon eller internet: båda
musik eller tystnad: Musik
bok eller film: Det beror på situtationen
tjejer eller killar: Som kompis eller? för i så fall går båda lika bra :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0