MOBIL GREJS.. (HAR TRÅKIGT)

1. Har du kysst nummer 7?
Farmor, aldrig kysst, men har väl gett henne en puss när jag var liten.. :P
2. Brukar du vara med nummer 19?
Det är numret till där man kollar upp reg nummer osv, så de är nog inte så lätt xD
3. Älskar du nummer 24?
"Den där"... Älska är väl ett starkt ord, men tycker om, de gör jag .. :)
4. Är nummer 21 din bästis?
Ids inte skriva namnet eftersom jag inte vet om vi ens är kompisar nå mer..
5. Är nummer 19 en sötnos?
Men det är ju fortfarande de där jävla kolla reg nummret... Jo fyfan vad söt..
6. Gillar du nummer 16?
Johanna, helt klart, hur bra som helst <3
7. Är nummer 12 bäst?
Henkka Pessa, bäst kan jag väl inte säga, men skitrolig :P haha
8. Min bror/syrra är nummer 29?
Om jag kan kalla min mormor för syrra så visst.. :P
9. Var du med nr 22 idag?
Mamma... Näe, de var någon dag sedan man såg henne :)
10. Nummer 5 går i samma klass som du?
Elin , nej, men vi har gått i samma klass när vi var små :)
11. Nummer 16 har likadan mobil som du?
Johanna igen, vet inte vilken telefon hon har.. :P
12. Sista numret är sämst?
Det är numret till veterinärstation här i Kalix, så jag kan inte kalla det dåligt :)

- vem ringde dig senast?

Farmor

vem ringde du senast?
Farmor, men hon hade mobilen avstängd..

vem är den 17 i din kontakt lista?
Jon Johansson

den 10;onde?
Fredrik i Luleå

den 24;e?
"Den där"

den 39;onde?
Tony i Luleå

har du ditt eget nummer insatt på mobilen?

Näe, känns lite meningslöst att ha de om jag redan kan det .. :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0