LISTA

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, finska och kan lite engelska :P

Vilka länder har du bott i?
Bara i Sverige än så länge :P

Senaste piercingen?

Naveln, men har tagit bort den.. *sakna*

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Igår

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Joo då.. Jag är väl "ung och oerfaren" som Markus säger :P haha.. not

Har du något husdjur?

En vanlig bondkatt - Misse och lite firrar :P

Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej, men nog har man ju haft lust :P

Har du varit på stranden?

Bara en gång i sommar, men badade inte..

Minns du dina/din musiklärares namn?
Joo. Stig, Esa och Arttu och Ida.

Hur bra är din syn?

Nå är inte så bra på de där med ögonen :P

Har du varit på ett party?
Några gånger joo :)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Vilken dum fråga.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Näe inte vet jag om jag skulle säga något.. Vad har jag med de att göra?

Har du varit utomlands?

Aa.. :)

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Kan inte bestämma mig för vilket, så Maria + Bengts och Sylle + Anders bröllop var lika roliga på sina sätt :)

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja nå inte vet jag om mamma skulle säga så mycket, de beror ju på vad som startat slagsmålet.

Var är dina syskon just nu?
2 är nog i Töre, 1 här i Kalix med mig och de 3 andra i happis :)

Vad var den senaste drömmen som du minns?
hmm.. Hehe.. De behöver jag inte skriva här :P

Vem ringde dig senast?

Farmor

Vilken tid gick du upp imorse?
Typ halv 12

Vad ska du göra i helgen?
Vet inte, men vill umgås med "den där"  ^^ hehe

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"Joda :) Det är typ kallt ute" från Johanna :)

När var du riktigt sjuk senast?
Kommer inte ihåg .. :P

När såg du en kändis senast? Vem var det?

På LK, tror de var Lars Winnerbäck jag såg då senast :)

Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka :P

Har du färglinser?
Nope

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Målade i köket i Hällfors :P

Vad är det första du gör på morgonen?
suckar

Vad ska du göra efter det här?
Typ .. jag vet inte

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0