LISTA

1. Hur gammal är du om fem år? Är 22 ½ år då :)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Markus..
3. Hur lång är du? cirkus 164
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Nanny Diaries
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Syster Mari :)
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hur går det med datorn? :) " Från syrran Mari..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är man ska prata med.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För någon dag sedan.. typ i måndags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Gröna
12. När vaknade du i dag? Kommer inte ihåg, visste inte ens vart jag var när jag vaknade..
13. Vilken är din favoritjulsång? Vet inte
14. Vilken är din favoritplats? Vet inte riktigt.. Måste hitta mig ett sådant ställe.. :P
15. Vilken plats föredrar du minst? Haparanda så klart!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det vet man aldrig, det får man se, men mest troligt i Kalix kommun eller nå :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Det som fanns under sängen, och mörkret..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Markus tror jag :P
19. Hur stor är din säng? Har en 120  säng, men har insett att den är för liten :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Nå min laptop är sönder, så ingen utav dem..
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror på :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4.. 3 vanliga och en lång korv, typ.. :P
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Haparanda och Töre.. Eller ja, Töre är ju ingen stad, men ändå :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Det beror på vem jag ska vara social med..
27. Vilken är din favoritglass? Isglass.. tror jag.. Äter inte glass så ofta..
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka med grädde :P
29. Tycker du om kinamat? Friterad Kyckling med sötsursås.. :)
30. Tycker du om kaffe? Nja, tycka om.. Men det går att dricka :)
31. Vad dricker du till frukost? Oboy för de mesta tror jag.. Eller juice..
32. Sover du på någon särskild sida? För det mesta på vänster sida, men brukar variera...
33. Kan du spela poker? Nja, inte precis.. :P Men vill lära mig
34. Tycker du om att mysa/kela? Klart att jag gör :)
35. Är du en beroendemänniska? Det beror helt och hållet på vad...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner inte, men vet ungmamma15.blogg.se, hennes dotter är född 17 januari som jag :)
37. Vill du ha barn? Jo då, någon gång i framtiden, vill plugga först..
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, vilket man får lära sig i skolan.. annars så förstår jag lite finska :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men det kanske skulle vara kul :P
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Är en badkruka :P
41. Vad spenderar du helst pengar på? på att roa mig :)
42. Äger du dyrbara smycken? Nope.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Scrubs, 2½ men..
44. Kan du rulla med tungan? fattar inte
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm... Finns nå många roliga personer :)
46. Sover du med gosedjur? Nej
47. Vad har du för ringsignal? Nightcore - Will my heart survive
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma har väl sparat lite jo ..
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt armband från Lulekalaset :P
50. Flirtar du mycket? Vet inte.. :P
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, har ju inte ens hunnit få körkort än .. :P
53. Vilken var den senaste boken du läste? Henning Mankel - Kennedys hjärna
54. Läser du någon dagstidning? Läste alltid Haparanda bladet tidigare..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Whaaat?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kommer inte ihåg
59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg.. Typ ett år sedan
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Janne, bildläraren :)
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? På gården i en vecka.. :P
62. Vad åt du senast? Några Pollys :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0