JOBB,JOBB....

Har jobbat röven av mig... Not... Men det är jävligt långtråkigt att sitta där i nästan 9 timmar och göra absolut ingenting..
Nå, fick mig en god kycklingsallad till lunch iaf :)

Börjar bli irriterad, jävla äckelgubbar... jag är för fan 17 och vill inte "gå ut på date" med någon som är lika gammal som min mamma! Nog för att min mamma inte är så gammal , 36 år, men ändå, det är ju äckligt....
fyyfan!

Ok, nu har jag typ bestämt mig, jag ska fan ha mina pengar och inte tillbaka till de där jobbet! I HELVETE!! Om de är någon som vill veta varför kan ni mejla mig på : [email protected]
Fan vad less jag blir!!!!

Nå men... hmm.. Börjar bli hungrig.. Ska nog äta nå .. :P

heippa

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0