I HAPARANDA

Är i Haparanda nu då.. Kom nyss in, har varit ute med Emma ett tag :) Var roligt att få prata med henne igen :) hehe..

Misse är borta... Hon har tydligen varit borta hela dagen.. Vill att min lilla MisseKisse ska komma hem.. :'(
Hade ju tänkt ta med mig henne till Kalix, men nu går de ju inte om hon inte är här... Men hon kanske får stanna här ändå.. alla här har fäst sig så mycket vid henne och hon tycker visst om att vara här.. Mamma sa att jag får ta Rambo om jag vill.. eller sotis.. men sotis skulle jag aldrig i livet vela ha.. Så jag sitter nu och funderar över om jag ska ta Rambo :) Dem ska ju ändå göra sig av med han så..
Känns också lite tråkigt om man inte får se katten som man hjälpt till världen :P Sotis hade problem när Rambo skulle födas, så jag fick ingripa som veterinär och hjälpa till att förlösa honom :)

Inte för att vara elak, men jag hoppas att dem kastar ut någon från en etta där i Riksbyggen så att jag får mig en lägenhet :D haha.. Jag är såå elak..

Nu ska jag ta och lyssna på musik och läsa lite bloggar.. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0