HAPARANDA ?

Ska jag åka, eller ska jag inte?  Har sådan beslutsångest just nu så jag vet inte alls vad jag ska göra...
Egenligen kanske de är lika bra att åka till Happis och vara där i några dagar innan skolan börjar... Så får man ta och planera och kolla vad man ska ta med hit till Kalix och vad som får vara kvar tills jag får en egen lägenhet..

Måste få någon att hämta mig med bil från Happis sen när jag ska tillbaka hit till Kalix... Vill ha mitt akvarium här och så ska jag ta med mig min MisseKisse :) Jag vet att hon heter Misse, men jag kallar henne alltid MisseKisse :D så de är nog hennes nya namn :D haha..
Är så tråkigt här hos farmor så det blir nog roligare om MisseKissen kommer hit :) Kan jag leka med henne och roa med mig henne istället för att häcka framför datorn hela tiden.. :P

Jo, jag åker nog till Happis :) Måste få tag på farmor och säga att vi måste börja med middag så att jag hinner äta lite innan jag åker :)

Vad är de för väder i Happis? Är säkert så kallt så att jag måste ta och byta kläder eller nå .. :/

Nä, nu ska jag ta och ringa mamma och höra om de är varmt eller kallt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0