FÖRSTA SKOLDAGEN

Måste då säga att det här har varit en väldigt lyckad dag!
Skolan började kl 10. Mari kom och hämtade mig.. Vi samlades i matsalen och fick lyssna på när dem vuxna pratade osv :) Sen så hade vi lunch :)  Det blev pannbiff, potatis med brunsås, var faktiskt ganska gott! :) 
Sen så fick vi gå med våra grupper, alltså skog gick för sig, såg för sig.. specialen och jakten fick komma tillsammans :) Min klass är skit liten, typ bara 6 pers! :P Det är jag och en till Happis tjej, Sofia, som är dem enda tjejerna i specialen :D hehe.. Men vi kom bra överens tycker jag!
vi fick även prova skyddskläder som vi ska ha .. :P Jag fick mig en röd overall! jätte sexig! ;) stövlarna ska vi inte ens prata om ! :D hahaha
På torsdag ska vi åka till Trutskär, där ska vi få testa på att segla, paddla osv.. Jag längtar, för det verkar vara skitkul! :D

Efter skolan så åkte jag och Mari till Team sporta, jag köpte mig en team sportia dräckt :D jätte mysig, sitter med den på nu .. :P
Sen for vi till Coop och köpte lite shampoo annat viktigt till håret :) Hmm.. Sen var de Chili som gällde, köpte saker där för 450kr :D tänker lägga in bilder, men fan mobilen strejkar lite ;P så får se om de blir av :P
Efter de bar de hem och äta lite stuvad potatis och hot dogs !
Kom nyss hem, har varit med Mari och simmat :) Simmade i typ 45 minuter, och skönt som fan var de! :) Kommer sova gott för en gångs skull :P
Imorgon ska vi och gymma lite hade vi tänkt :) Ska bli hurtiga människor :P

Nej, nu ska jag se om det går att få bilderna hit :) och läsa lite bloggar :)

Hejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0