FÖRBANNAD

Är jävligt förbannad på farmor nu...
Hon låter inte mina grejer vara, hon går och fixar om i min garderob och hon har fan ingenting med den att göra!!! Och nyss så vaknade jag av barnskrik, vet fan inte vilka ungarna var.. Jag hörde att dem skrek nå om "det är en innekatt, den får inte gå ut".... Hörde även att MisseKisses plinga i halsbandet plingade för fullt, så hon sprang och försökte komma undan ungarna... Men nej nej, när hon väl hittat ett gömställte så drog dem ut henne...
Samma flicka som sa att de var en innekatt, hon hade Misse i famnen och var påväg ut mot gräsmattan med henne.. Då brann mina proppar och jag sa åt henne att låta katten vara, hon får absolut inte vara ute...
Nå, var vars farmor då?
Jo, och handlade.. Fy i helvetet vad sur jag blev... Lämna 4-5 ungar här ensamma och jaga min katt , hon är ju för fan inte frisk... Helt jävla sjuk i huvudet!
Sen när hon kom så sa jag åt henne " det är en innekatt, hon får ABSOLUT INTE gå ut, för då kommer jag inte kunna ha henne i en lägenhet i framtiden.. Då kommer hon bara gå runt och skrika att hon vill ut!
Farmor vet mycket väl om de, Misse har varit här nu i typ en vecka eller nå, och jag har sagt åt farmor att hon inte får gå ut mer än på balkongen, och då måste man titta så att hon inte smiter...
Då säger farmor "vadå, får hon inte gå ut?"...
Hon försökte spela dum.. Och nu tror hon att jag ska gå ut i köket och äta frukost när hon sitter där ...

mamma ringer nu så orkar inte skriva mer...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0