FAN ATT JAG ÄR DUM!!!

Borde bara ta ett rep och gå och hänga mig, det vore bäst, orkar fan inte nå mer!!
Möter bara motgång och besvikelser hela tiden..
Katten är det enda jag har, ska jag leva på grund av den? pah, skulle då fan inte tro det...

Näe, just nu känner jag mig så jävla dum och vill bara gå och dö. Jag lät mig luras, än en jävla gång... Blir så in åt helvete less på allt!
Jag vet nog vad de var som tänkte den där kvällen, och inte fan var de ditt huvud iaf.... Du behöver inte ta illa upp eller nå, jag är lika ansvarig som du.. Jag var bara så jävla dum och lät mig tro något.. Men de du sa, du kunde ha sagt de före och inte efter......

Har bara en massa nyfikna läsare som intresserar sig av att läsa min jävla blogg när jag bara skriver en massa negativa saker.. Är visst roande eller nå. Men gissa vad? Det ni tycker är så jävla roligt i min blogg, de är inte ett dugg jävla roligt för mig!!

När ska jag någonsin lära mig?
När ska jag NÅGONSIN få känna lite LYCKA?!

Orkar inte bli playad, utnyttjad, kränkt osv nå mer.. JAG HAR FÅTT NOG!


Kommentarer
Postat av: a

det kommer lösa sig. allt kan kännas skit ibland. men förr lr senare måste det vända.

2008-08-16 @ 22:45:28

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0