ÅH HERREGUD ...

Är så trött.. Har typ inte sovit nå inatt... Har svullna ögon, är på under ögonen och så är de som ska vara vitt typ alldeles rött... Känns som att ögonlocken är gjorda av sandpapper eller nå, för de svider som fan när jag blinkar.... Ser nu att mitt smink från igår ser hemskt ut också :/

Uscha, hatar att må så här.. :/

Just ja, glömde tacka Nadja (Virro, Niggah mama) för Colan som jag fick igår.. eller ja, jag sa ju tack då till henne, men skrev inte de här i bloggen ;P
Schysst, ge bort en oöppnad coca cola.. :P Gött vare..
funderar på vad man ska hitta på idag.... Ska nog fara med farmor och kolla på den där gula cykeln.. ;P Skulle behöva en cykel här i Kalix..

Aja, nu ska jag fundera lite på mitt sms som jag ska skriva.. bye

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0