Torsdag.

Känner mig väldigt deprimerad .. Kan inte förstå att han är borta.. 
Vill inte gå hem till mamma, för jag vet att han inte ligger i mitt rum och sover.. Jag kommer inte att få höra hans snarkningar.. Saknar han så mycket så jag sitter just nu och luktar på hans halsband, det luktar precis som han.. :'(
hur mycket jag än gråter så börjar jag bara gråta igen efter en kvar eller nå sånt...
Trodde inte att det skulle bli så här svårt... Vill vara inte gå till mamma! Jag vill fan inte bo där nå mera! hon verkade också helt okänslig när jag skrev med henne på msn igår...
Nu ska jag gå och sätta mig i fönstret... Bara sitta där och försöka ta och lugna ner mig lite..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0