Torsdag.

Idag var man inte i skolan.. Mådde inte så bra på morgonen :/ Men nu så mår jag lite bättre, så förhoppningsvis så blir det att gå till skolan imorgon! :) Hunden har trippat efter mig hela dagen :P Han verkar vara såå nöjd över att ha mig hemma alldeles för sig själv :P Han vill absolut inte lämna mig, han vägrar gå ut om jag inte följer med .. :P Den hunden är ganska knasig ;P Har typ sovit ganska mycket och läst :P Har även sett ett avsnitt av House :P Började igår att läsa en bok som heter "Pojken som inte fanns" . Den är skriver av Dave Pelzer. Kan slå vad om att de är många som har läst dom böckerna. Började med den här boken igår, och nu har jag snart läst ut den :P Kan inte sluta läsa den, man vill hela tiden läsa mer så att man får reda på hur de går för den stackars pojken :(
Nu när jag sitter här och skriver om den så känner jag att jag verkligen måste lägga mig och läsa ett kapitel till :P Sen blir det att gå ut med Vovvsing ^^


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0