Nu har jag också en blogg! ;)

Ja, jag var tvungen att skaffa mig en blogg jag också ! ;) Kände mig så mobbad utan en :P Och sen så verkar de vara mycket roligare att blogga här än på tråkiga lunar!



Nå, lite om vad jag har gjort idag ;)
Ja, de började med att jag vaknade 05.45, skulle hinna med bussen som gick 07.20. För den som undrar så skulle jag till lassa och göra ultraljud, dom sku kolla gallblåsan och gallvägar. Dom letade efter gallsten och tumörer å en massa, men de fanns ingenting där :/ Nå, sen så åkte jag ju hem då och gick till skolan :P
Hmm. Ja sen så hade man matte lektion sen så fick man sluta för Janne var inte i skolan så vi kunde inte ha datorkunskapen :P
Efter de så var vi och kruisade bilen ;) Sen har jag varit hem en sväng för att gå ut med hunden och ge honom mat :)
Jo, och sen så fick man reda på idag att jag ska få åka till Turkiet om två veckor ! ;D Det kommer då bli jag, farmor, farmors kompis Lisa, hennes barnbarn Julia och kanske Mari :) Hoppas att Mari kan komma med ! :)
Mari berättade att ett sms kostar hela 5 kr! Fy FAN vad DYRT!!

Aja, nu ska jag gå och kolla lite på blocket och läsa aftonbladet ;)





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0