Lördag

Ja, vad har man gjort idag igentligen? :P
fick fara hem, dom från Gällivare skulle komma och hämta kaninen. Var tvungen att sälja henne pga att jag inte har tid. Har så mycket med skolan och så. Sen så måste jag ge Wille mer uppmärksamhet nu när jag håller på och tar hand om honom så bra :D Så då fanns det inge tid kvar för Nelly :( Men men, hon fick komma till en flicka i 8-9 års åldern och hon såg då verkligen glad ut ! :)
Sen efter att dom åkt började jag städa på rummet. Tror inte att rummet har varit sådär rent sen jag flyttade hem igen. så det här har varit en städardag :/
Jo, man hade ju hoppats på att Mari hade kunnat komma med till Turkiet och göra en favorit i repris, men så blev det inte :( Skulle vara mycket roligare om hon hade kommit med oss ! :( Nå, jag får försöka leva med farmors gnäll hela den veckan .. :P Hon kommer nu att ge mig extra mycket skit eftersom hon inte kan ge Mari någe :P Våran farmor är lite spec, de kan man lugnt säga :P
Men men, nu ska jag gå och kolla runt på på dom gamla vanliga sidorna som jag brukar kolla ;P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0