Tisdag.

Sitter hemma och tar de lugnt , ska snart ta och gå ut på en promenix med min lilla Noris snoris ;D
Idag har man haft engelska, gjorde ett prov som alla andra gjort för typ 3 veckor sedan :P Har inte gjort provet för att jag har varit i Turkiet och latat mig ;) Provet gick nog åt h-vete för att jag inte läst på den där texten, glömde ju bort att det var de man också skulle läsa på! :@ .
Sen hade vi prov i försäljning och service, tycker att det gick ganska bra faktist, men så glömde jag ju det där jävla ID-numret! Apa också. Hade jag kommit ihåg de så hade jag kunnat få en poäng extra!!
Jo, sen hade jag Svenska och sen företagsekonomi .. :P Fyyfan, höll på att somna på företagsekonomin ;) Satt och tuggade på en Twix för att hålla mig vaken ;D Moms, så uttjatat nu så hujja, först i försäljning & service , på matten och nu på företagsekonomin :S Bläää!

Men men .. Nu ska jag ta och promenixa iväg med hunden , hon ser sååå sur ut nu när hon ligger där i sängen och stirrar på mig ;D hehehe, min sura lilla pissråtta :P


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0