Tisdag. (uppdatering)

Ja, glömde skriva en sak .. :P
Igår fick jag reda på att jag och Mari , juridiskt sett är helsyskon. :S I mina öron så låter det konstigt..
Jag och Mari har ju bara samma pappa ..
Jag har alltid sett mina syskon här hemma som mina helsyskon , eftersom vi har samma mamma. Det är ju ändå hon liksom som har bärt oss i nio månader.. Eller ja , Robin och Ronja är väl dom av syskonen här hos mamma som jag ser som mina hel syskon, vet inte varför ..
Men nu så fick jag då veta att Mari är min hel syster :P Känns lite skumt att veta det nu :/ Hehe .. Nå, det är väl kul att ha hel syskon också :D hahaha

Nej , nu ska jag vara social på msn ;)

Pöss å kram å nyp i stjärten ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har också tycxkt att det låter sjukt, så jag har ju egentligen fyra helsyskon eftersom det är på pappas sida. Men jag säger alltid halvsyskon ;p

2007-11-27 @ 18:34:32
URL: http://miizing.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0