Söndag :)

Känner mig på riktigt bra humör idag :) Känns som att inget kan komma och förstöra den här dagen! :D
Har typ bara vaknat och sen ätit :P Sen har jag suttit här ;)

Igår hade man inte så kul på dagen, men sen på kvällssidan så blev det hur bra som helst! :) Det är nog därför jag är på så bra humör :) Ja, jag satt typ hela dagen i farmors soffa och gjorde inget. Saknad Nora så mycket, ville bara ligga och mysa med min lilla kicka .. :( Ja , så satt jag till 18 tiden .. Farmor var en riktig pain in the ass!
Så jag var beredd att åka hem . Men sen så skrev jag till Andreas och vi bestämde oss för att se film ;D Så det blev inte av att åka hem :P
Vi åkte till draggen och hyrde en film . Sen så hämtade vi upp Lilla Mry och Henke och var ute och cruisa ;D Kul kul :D Vet inte hur länge vi körde men nog var det länge i alla fall! :P
Jaa, sen så åkte jag och Andreas till farmor och såg på filmen :) Vi hade tur, farmor var inte hemma! :D
Kommer inte ihåg så bra men jag tror filmen hette Viper eller nå sånt :P

Jaa. Det var allt från gårdagen de :P Vad som händer idag får man se sen :)
En sak vet jag , och det är att jag ska gå in i duschen nu ! :) Känner mig lite smutsig ^^ hahahahaha

Pöss å kram och nyp i stjärten ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0