Prutten

Har just kommit från skolan (som vanligt)..  Sitter och väntar på att jag ska gå och möta syster :)
Hade bild på morgonen, nu är det faktist kanske bara 2-3 lektioner kvar och sen är jag klar med tavlan! :D
Sen hade vi Företagsekonomi , tråkigt var det den här gången :/
Sen var det lunch , korvsoppa, ost smörgås och frukt. Kom nu på att min frukt fortfarande är kvar i mitt skåp! Attans rabarber!  Men men ..
Sen så hade vi matte, den här delen av statistiken känns som att den aldrig kommer att ta slut. Median blaha blaha.. Dö tråkigt! När kommer diagrammen ?! ;)
Sen så hade jag utvecklingssamtal. Tarja ska se om hon kan göra något åt min idrott :) *hoppas hoppas*
Ja och sen hade jag datorkunskap. Har börjat med den sista delen nu :P Tråkigt som bara den det också!

Min hals har ännu inte blivit bättre sen igår :( Det gör ont när jag sväljer och sen så kliar det så att jag måste hosta :( stackars lilla mig! :(
Men "du" gör mig i alla fall på bättre humör :) Du skriver så gulligt ^^ Hoppas du inte jobbar ihjäl dig bara .. :/
Ska snart fara och hämta min nya telefon :) Min lilla Sony Eriksson k810i ;) hihi ..

Ja , och sen till dagens händelse : Mamma pruttade! :D
Kommer inte ihåg när jag hörde henne göra det senast , det är ju typ 100 år sen sist ! :P
Jag satt och skrattade tillsammans med mamma i säkert 10 minuter åt de :P hahahaha
Hon påstår att den "slank" ut ..  :P visst visst , igentligen så kände hon bara för att vara lite svinig ;) hahah

Nej, nu ska jag ta och tvinga mamma in i bilen så att jag kan få min telefjun :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0