Pazar günü.

Jo har vaknat för ett tag sedan .. Eller ja, typ kvart i nio . :P Har hunnit äta frukost också ;) Te och mackor ! Gott? Jadå, som vanligt .
Måste börja gå ut med hunden också. Hon börjar bli så rastlös.
Vet inte vad jag ska hitta på , jag har inget att göra på dagarna. Gå till skolan, komma hem från skolan, gå ut med hunden, sitta vid datorn, äta middag, gå ut med hunden igen, sitta vid datorn lite till, sen gå ut med hunden en sista gång och sen gå och sova. Vilka toppenroliga dagar jag har!!
Vad ska man hitta på idag då .. ? Det blir nog det gamla vanliga skulle jag tro.
Men men. Nu ska jag kolla runt lite .. Sen ut med sNoris :P


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0