Onsdag.

Ja nu har jag kommit hem från Kalix. Ville inte åka därifrån!
Så här säger jag om gastroskopin: I HELVETE att jag gör om de! Det måste ha varit det äckligaste jag någonsin gjort! Farmor sa att det inte skulle göra ont, men nog fan gjorde de det! :S Har ännu ont i halsen från när slangen har varit där .. :( Ja, nu så har man fått order om att äta lite flera gånger om dagen.. Sen så måste jag gå ut och ta en timmes promenad efter middagen :S Men men, det är sånt man får leva med .. :(

Sen så var ju Nora hos veterinären. Hon fick en penicilin spruta, imorgon ska vi till apoteket och hämta mer medicin. Det är mest troligt blåskatarr men dom skulle ta och odla hennes urin för att se lite bättre :P Så imorgon på morgonen så ska jag ringa dit och höra med dom :)

Jaa, på fredag så ska jag tillbaka till Kalix :P Hoppas Mari inte backar ur nu, hon ska fanemej komma hit imorgon! ;) hahaha
Sen så blir det ju att träffa dig :P hihi ^^ Ska bli kul, har inte sett dig på en lång tid!
Men men.. Nu ska jag gå och hämta något som jag kan äta :P Är för hungrig för att orka skriva nå mera :)

Ha de gött ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0