Onsdag (uppdatering)

Du är en svikare. Du snackade en massa skit om honom och sa att du hatade han för de han gjort mot mig.. Nu så är du fan kompis med honom! Fan vad jag hatar dig! Jag trodde att jag kunde lita på dig, nu så vet jag att jag inte kan lita på någon!
Jag älskar dig, det gör jag faktist. Jag tänkte att jag kunde ge det här en chans, men nej, du hade blivit kompis med mitt jävla ex och så började du håna mig på telefon. Du är ju inte ens ledsen över att det är slut !

Ska kolla om jag på något sätt kan få flytta härifrån och börja skola någon annan stans.. Hoppas fan att jag kan de. Kan till och med tänka mig att gå till soc om det nu skulle behövas! Jag gör just nu vad som helst bara jag får komma härifrån! Jag vill inte vara i den här jävla skithålan!
Jag hade chansen i våras att flytta till Kalix, men jag valde dig före det. Jag valde att ha dig som min framtid. Jag gjorde ett ganska fel val..


Inte ens mina bra provresultat kan göra mig glad nå mera.. Fick 26 av 29 möjliga poäng på matteprovet, alltså typ mvg.. Sen så fick jag vg på engelska provet... Tidigare idag var jag glad över resultaten, nu vill jag bara skita i allt och bara dö.

När man väl behöver Reco så är han flera tusen mil härifrån....  


Kommentarer
Postat av: Mia

Gumman, du vet att jag alltid finns här för dig.. :)

2007-11-14 @ 17:48:58
URL: http://miizing.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0