Mååndag :)

Känner mig lika glad som jag gjorde igår! :)

Igår kom Andreas och plockade upp mig och vi for ut på stan och mötte lilla Myy och Henke :P Vi gick omkring på stan och kollade :) Det var kallt som f*n! Trodde att jag skulle bli tvungen till att kapa mina tår och händer! :S Men när vi körde iväg med bilen så satte Andreas på hög värme och jag blev varm ganska snabbt ^^ haha
Sen så körde vi omkring lite medans Mari och Henke var hos Mari och bytte skor :P
Ja och efter det så åkte vi till Hällfors :) När vi kom dit så var dom små mupparna i full gång med att hämta potatis ;) Det var så fult när man bara såg Henkes hand komma upp med potatisar  ;D hahaha
Ja och så åt vi där , ugnstekt falukorv och potatis ;) det var gott :P
Sen så satt vi typ resten av tiden och såg på tv . Fan jag kommer inte ihåg vad det där programmet hette , men det var jätte roligt i alla fall! Satt och små skrattade hela tiden ;D hahahah
Efter 23 så körde Andreas mig till farmor . Tog mig bara lite att äta och sen så somnade jag ;) hahah


Idag har jag hittils inte gjort så mycket , suttit hos farmor och tagit det lugnt . Sett på alla bra programmen som är på morgonen och sen så har jag lyssnat på musik som bara den också! :) Men musiken som jag har på min mp3 börjar bli så tjatig .. Måste fixa ny ! :D
Men men.. Nu orkar jag inte skriva mer för farmors tangentbord är så satans segt! :(
Och en dålig sak : Jag åker hem idag! :'(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0