Fredag.

Ja nu är det fredag igen. Hade inga nycklar till skolan idag heller , dom är helt jävla spårlöst försvunna. Sen när jag tänkte beställa en ny nyckel på skolan, ja då fanns det inte någon att prata med, för dom var typ borta till 13 och klockan var 11.45 .. Aldrig att jag skulle sitta så länge och vänta på dom. Så nyckeln får komma sen på måndag. :/
Hade svenska på morgonen, har ju redan läst ut min bok, så jag skrev istället den där "dikten" om mina drömmar och fantasier . :P Den blev fan skittdålig ;D
Sen hade vi företagsekonomi , och sen matte..  sen SLUT xD

När jag kom hem la jag mig på soffan och såg på hem till gården och Våra bästa år. Mm... Sen när dom programmen var slut så gick jag och sov ;D Vaknade nyss ;D
Jo , man vaknade av att Reco ringe, så i sömnen skulle jag förstå när han sa att jag skulle logga in på msn ..:P voi voi. Men när man tänker gå och ta mammas dator , så märker jag att ingen är hemma och jag kan inte mammas lösenord .. :S Så nu får Reco nöja sig med att skriva med mig och inte sitta och le till mig i cam .. :S Brorsans dator vägrar koppla upp den här camen till honom och Recos gör detsamma... :S Hoppas dom kommer hem snar!!

Ska snart gå ut med hunden, igentligen ska hon redan ha gått ut.. Men hon och jag somnade ju så vafan .. :P Och stackarn ligger nu helt utslagen på Robins säng .. ;D Den här hunden älskar mig som fan, när jag kommer hem så svansar hon hela tiden efter mig ;)

Nej, nu ska jag skriva klart med Reco och sen ut med hunden :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0