Torsdag.

Ja, nu är det torsdag igen, så snart är det helg! Fyyfan vad skönt det ska bli! Bara slippa gå till skolan och tänka på en massa dåliga saker som får en att må dåligt.. :) Men men. Man försöker i alla fall vara glad :P

Ja, och sen så har jag ju inte skrivit om vad som hänt här. Vi skulle renovera stortoan lite. Typ sätta nytt golv och och lite nytt fint kakel på väggarna. Ja, men sen när vi börjar riva golvet så ser det konstigt ut. Och vad är det för något då? Jo, fuktskada!
Min "morfar" som är snickare kom hit och tittade på det hela, det behövdes göras en massa skit. Mamma ringde försäkringsbolaget och som tur är så går reparationen på den! Så nu har dom tagit bort allt golv i toan, man ser bar mark när man öppnar dörren. Sen så rev dom väggen till Robins rum, fukten fanns även en liten bit där i golvet också.. Så nu har vi fått höra snickarna såga och sånt redan halv åtta på morgonen! Snacka om plågsamt.
Ja, och idag kom det mer dåliga nyheter.. Dom måste riva ner mer vägg och mer golv. En bit av väggen mellan toan och hallen, sen halva golvet i hallen.. Och sen det värsta : utanför mitt s.k rum! :O :@ Förbannades jävla aphjärna!
Det är ju jättekallt när dom öppnat i toan, det kommer ju blir svinkallt när dom ska öppna vid mitt rum! Jag längtar INTE! helvete... Sen så måste vi gräva upp runt huset och byta nå grejs där, typ de som håller huset något.. Och vad är negativt med de? Jo, vi byggde den nya terrassen för 1½ år sedan och nu måste vi riva den!
Man kan då verkligen säga att vi är en otursdrabbad familj... Usch

Ja, sen så kanske Nadja kommer idag! Jag hoppas på att hon gör de! ;)

Mm.. Och sen imorgon så ska jag åka till Kalix en sväng.. Jag vet, flera tycker att jag är dum.. Men jag har kremerat Wille och det är därför jag ska åka till Kalix imorgon. Ska hämta hans aska.. Känns förjävligt..! Min lilla bebis kommer att ligga i en slags kruka... Fyyfan...

Nej, nu ska jag gå och ta lite bilder på hur det ser ut där dom renoverar... Sen så MÅSTE jag städa mitt rum!

bye bye

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0