Tisdag.

Hmm.. Denna dag har varit hur skit som helst.. Vill inte ens tänka på det men jag måste.. Går inte att få ut allt ur min lilla fullpackade hjärna.. Gud jag blir tokig på alla dessa känslor. Vet inte vad jag ska göra med dom. Jag har hat, ledsna och glada känslor på samma gång. Eller ja, hat/ledsen känslorna tar över de glada. Det lilla glada jag byggt upp håller på att sjunka ner nu..
Vet inte vad jag ska göra med all skit.. Just nu känns det som att inget kommer att kunna bli bra.. Eller ja, det finns faktiskt ett litet ljus i denna mörka tunnel. Man får se om jag kanske lyckas ta mig dit ! :) *hoppas hoppas*

Ja. Orkar inte riktigt skriva..

Just ja, igår så bestämde jag mig, jag ska göra en tatuering! :D vill ha den NU!! :D Ska nu gå omkring på olika sidor och kolla vad jag kan hitta för nå snyggt ;)

Hade inte Du varit så omtänksam och skickat alla de där gulliga sms:en och brytt dig.. Då vet jag inte vad jag hade gjort! Du får mig alltid så glad! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0