Lördag.

Ja nu sitter men här så jävla trött.. Men så går det när man pratar i telefon i över 4 timmar och det ännu sent på natten.. :P Voi voi .. ^^ Men det var kul i alla fall :P
Typ världens största påsar under ögonen :P

Ja igår så var jag på Stadium och köpte ett par snukka täckbrallor :P Jag blev förvånad över att jag kom in i 164!! Gud vad liten när jag stod och provade dom ;D Men vafan, man är liten! :D
Sen så for vi till DjurMagazinet och köpte en tröja åt Nora, grisöron och 2 fiskar :P Hade dålig fantasie igår så det blev bara 2 guppyhonor ;D Hahahaha

Nej gud nu orkar jag inte skriva mer, är så trött så att ögonen ska falla ihop :P
Ska nu gå ut med hunden och sen ska jag duscha också. Känner mig lortig xD

Jo förresten, jag har inga julkänslor! :( Någon annan som inte har de? :P

Bye bye

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0