Lördag tror ja..?

Fan vad jag känner mig sliten!! Undra hur länge jag igentligen var vaken ?! Typ fyra eller mer.. :S Jag hann inte ens lägga mig i sängen innan jag somnade :P Var typ helt jävla borta innan jag gick och sova :P
Jao , sen kom de nå Naturbrukare och knackade på fönstret, dom ville komma in :P Men icke, dom fick stanna där ute och frysa! :D Inte släpper jag in ett gäng fulla killar som jag inte ens vet vilka det är XD hahahah
Ja sen måste jag ju tacka Nadja för städningen :P Men igentligen så var de ju jag som skulle plocka bort allt när jag vakna till, men nej så blev det inte. När jag vaknar så är allt städat och ingen Nadja syns till :) Den muppen gick hem mitt i natten .. Eller ja, tidigt på morgonen kanske man säger? ;)
Hade i alla fall en trevlig kväll! :)

Har typ ätit chokladpudding och chips till frukost ^^ Eller ja , frukost kan man nog inte kalla de :P hehe
Funderar nu om jag ska orka smöra mig nån smörgås och lägga mig framför tv:n.. behöver sova lite till :P  Nora väckte ju mig typ halv tio! Jävla snorhund :P
Och nu ligger hon så nöjd här bredvid mig och sover. Hon är då verkligen självisk! ;D haha

Nej , nu skriker min mage efter mat!
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Theodoriben

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2009-08-06 @ 07:44:11
URL: http://theodoriben.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0